20 Ocak 2013 Pazar

Nedir bu aşk ?

           Herkese merhabalar, biraz önce verdiğim radikal ve ani bir kararla aşk ve ilişkiler üzerine bir blog oluşturmaya karar verdim. Artık burada hep birlikte dertleşip, acı tatlı anlarımızı ölümsüzleştireceğiz. Tecrübelerim ve objektif gözlemlerimle, size aşk'ın tanımından tutun, çok önemli tiyolara, hatta çok ender rastlanan problemlerinizi çözmenizde bile yardımcı olacağım benim değerli kuzucuklarım :) Evet ''Aşk'', bu kelime üzerine insanlar konuşmaya başladığından, çivi yazısı ortaya çıktığından beridir türlü destanlar, şiirler, efsaneler yazıldı, çünkü bu herkesin bir yarası ve en mutlu anlarıydı bu aşk ... ve hep öyle kalacak... Rahmetli Aysel(Gürel) ablamız dedi ki; ''Aşk peri masallarında, şiirlerde güzeldi, gerçek hayatta hiç öyle değil. Aşk olsaydı genelevler olmazdı :)'' bu yorumlara katılıyor musunuz :) ? Neyse siz bol bol yazarsınız bana bende sevinerek cevap veririm. Aşk'ın bence sözlükte ki en anlamlı karşılığı ''sarmaşık''.Çok güzel sarıyor etrafımızı, bazen de çok kötü oturtuyor :D bazı zamanlar hepimizi oturttuğu gibi :). Benim için ''aşk'' ın anlamı; ihtiras, tutku ve yoğunluk. Evet benim için karşılığı sadece üç kelimeden ibaret. Bazen sıradan bir günde okula giderken, o lanet hocanın suratını görmeyi düşünüp sinirlenirken bir anda çıkıyor karşıma,bazense şık ortamda    klişe ve kokuşmuş insanların içinde bir elmas gibi gülümsüyor bana. Bazense gecenin dördünde aklıma gelip derin bir slow şarkı yumağına gömülüyorum. Biliyorum bazılarınız verdiğim örnekleri gülümseyerek okudu, çünkü onlarda tam olarak aynılarını yaşadılar :) Şimdilik kendinize çok ama çok dikkat edin, tahmin bile edemeyeceğimiz kadar değerliyiz çünkü hepimiz ...devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder