23 Ocak 2013 Çarşamba

Tavizzzz zzzzzz

            Siz siz olun asla taviz vermeyin, ben daha önce verdim biliyorum da konuşuyorum :D Bu konuda bir kitapta bir bölüm okumuştum ismi ''Sessiz Anlaşma''. Örneğin; Çok değerli sevgilim bu gece saat 11'de bana geleceğini söyledi ve gelmedi ve ben de tabi ki sinirlendim çünkü programımı ona göre ayarlamıştım, yarın ona hiç bir şey olmamış gibi, yani ben aptal yerine konmamış gibi davranırsam otomatik olarak şöyle sessiz bir anlaşma imzalıyoruz; Senet sahibi :) (yani sevgilim) : _Ben sana 11'de geleceğimi söylerim ama gelmem, Seneti okuyan kişi :) (yani ben) _altına imza... O güzel ellerimle ne de güzel imzalıyorum ;) değil mi ... Tepki verdiğiniz her haksızlığı, hainliği kabul etmiş sayılırsınız. Biliyorum ki zaman zaman hepiniz taviz verdiniz hem de fazlasıyla.Belki ilişkiniz çıkmaza girmesin diye, belki ilişkinizi tamamiyle kaybetme korkusundan dolayı, belki de bilmediğim sebeplerden dolayı .... Ama şunu asla unutmayın ; Taviz verdikçe ilişkinizin süresi daha da kısalacak, daha da kendinizden vereceksiniz, daha da aptal yerine konulacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder